Până pe 4 martie, aproape 3 milioane de euro și sute de tone de produse au donat companiile și persoanele fizice din țara noastră pentru efortul umanitar de peste graniță,
Sub umbrela Crucii Roșii, eMAG și Sameday au livrat 7 camioane cu hrană și produse sanitare, din banii adunați din donații. Tot din grupul eMAG, Freshful a donat 100 de pachete cu alimente.
Medlife a trimis 30 de tone de materiale sanitare și echipamente medicale.
Carrefour a strâns 270 de tone de mâncare și produse de igienă.
O sută de mii de cutii cu medicamente au fost donate de Zentiva.
Avon a oferit 200.000 de dolari, precum și 50.000 de produse de igienă.
OMV Petrom a pus la dispoziție fonduri de 500.000 lei pentru a susține ONG-urile de la frontieră care sunt prima linie de sprijin pentru refugiați.
Rompetrol a donat carburant pentru voluntarii Crucii Roșii implicați în suportul umanitar.
BCR a pus la dispoziție schimb valutar hrivne-lei, la cursul BNR.
Fundația Altex a donatcalorifere și alte produse electrice.
Medicover susține familiile angajațiilor din țara vecină cu un fond de 2 milioane euro.
Totodată, firmele-mamă ale unor companii din țara noastră au donat sume consistente. Astfel, Grupul Schwarz, din care fac parte Kaufland și Lidl, a donat 10 milioane de euro. Grupul Allianz a donat o sumă similară.
E.on a pus la dispoziție suma de 1 milion de euro pentru ajutor umanitar imediat.
Important de menționat este faptul că multe companii din România sunt în plin proces de strângere de fonduri sau alimente pentru criza umanitară aflată la graniță.
Vom reveni cu un nou rezumat al donațiilor la sfârșitul săptămânii.
Pe CSRmedia.ro găsiți zilnic știri despre inițiativele de umanintate ale companiilor și ale societății civile.