Declaratie-Text:„In seara asta noi am castigat cu povesti. Stiu ca fiecare poveste are inspiratia ei, iar in cazul nostru totul a plecat de la o filosofie de brand pe care noi o credem puternica – “Adevarata valoare esti tu” – in care individul este pus pe primul loc, prin valorile sale si prin modul lui unic de a se comporta in comunitate. Impreuna cu prietenii nostri de la Rogalski-Damaschin, cu Editura Curte Veche si cu cei de la Fundatia Progress, ne-am gandit sa atingem o parte din comunitate care are nevoie din primii ani sa cunoasca adevarata valoare – copiii. Am creat o carte pentru copii – “Cartea Curajului”. Este alcatuita din 10 intamplari adevarate, printre care si cea a lui Vlad Voiculescu si al sau MagiCamp, pe care le-am transformat in povesti pentru copii. Acest curaj este o samanta in vietile copiilor nostri, care va face diferenta pentru adultii de anii viitori.”
PIRAEUS BANK
PREMIUL II
Proiect: Proiectul Curajului
Categoria: CAMPANII CSR IN SOCIAL MEDIA
Romanian CSR Awards 2017