Apasa PLAY si vizioneaza stirea

Henkel Adhesive Technologies: “Împreună, pentru un viitor sustenabil”

De peste 140 ani, Henkel a avut o abordare vizionară în ceea ce privește protecția mediului și progresul social.
Echipa diviziei Adezivi își derulează activitatea complexă cu motto-ul ”Împreună, pentru un viitor sustenabil”.
Strategia diviziei presupune investirea și colaborarea pentru dezvoltarea de soluții eficiente din punct de vedere energetic și materiale de construcții durabile.
Henkel Adhesive Technologies promovează ideea de parteneriate pentru clădiri verzi și progres de-a lungul lanțului valoric, prin derularea de inițiative pe cele trei domenii-cheie, respectiv: reducerea emisiilor, economie circulară și construcții sigure.
„Reducerea emisiilor de CO2” – vizează următoarele aspecte:
Henkel să devină companie „climate-positive” până în 2040;
Reducerea amprentei de carbon a materiilor prime;
Sprijinirea proprietarilor de locuințe pentru reducerea propriilor emisii de CO2.
În ceea ce privește „Promovarea economiei circulare”, se are în vedere ca toate ambalajele să fie reciclabile sau reutilizabile, precum și Maximizarea ponderii plasticului reciclat în ambalajele produselor Henkel.
La capitolul „Construcții sigure” compania se concentrează pe: Dezvoltarea de produse cu emisii foarte scăzute și Reducerea ponderii substanțelor dificile, în măsura în care formula produselor permite acest lucru.
În România, mărcile-fanion ale diviziei Adezivi sunt: Ceresit, Loctite și Moment.
Găsești mai multe informații pe CSRmedia.ro.

Articole

Relevante