eMAG, alături de Fundația Conservation Carpathia și GreenTech, au lansat Angajamentul pentru Mediu.
Inițiativa are scopul de a încuraja și susține companiile din România în a-și asuma obiective măsurabile și a adopta măsuri concrete pentru protejarea mediului înconjurător și pentru prevenirea schimbărilor climatice.
Angajamentul pentru Mediu își propune să contribuie la reducerea amprentei de carbon a companiilor din România.
Economia se va transforma ca urmare a direcției Uniunii Europene de a-și reduce, până în 2030, emisiile nete de gaze cu efect de seră cu cel puțin 55%, comparativ cu 1990, și de a realiza neutralitatea climatică până în 2050.
Angajamentul poate fi accesat de către companiile care își asumă să parcurgă cinci pași: să își calculeze amprenta de carbon, să reducă amprenta de carbon, să compenseze voluntar emisiile care nu au putut fi evitate dacă își doresc să ajungă mai repede la net zero, să publice un raport nefinanciar și să adere la o inițiativă globală.
Găsești mai multe informații pe CSRmedia.ro